Bestyrelsen består af mindst 5 personer, som udgør ledelsen i foreningen.

Formand, kasserer og øvrige bestyrelsesmedlemmer løser en lang række opgaver omkring planlægning af sæson, ledelse af de p.t. ca. 75 instruktører, vedligeholdelse af kartotek, regnskab og bogholderi og en lang række praktiske opgaver med aftaler, redskaber, arrangementer, nyhedsbreve og anden information til medlemmer og instruktører.

Desuden er der nedsat forskellige arbejdsgrupper og udvalg, som løser konkrete opgaver.

Hjælpende hænder er altid velkomne. Vi har både store og små enkeltstående opgaver. Har du lyst til at give en hjælpende hånd så tøv ikke med at kontakte foreningen.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Klikker du videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Læs mere om vores brug af Cookies her

Højbjerg Gymnastikforening | Nagelsvej 1 | 8270 Højbjerg | mail@hoejbjerg.gymnastikforening.dk