Har du lyst til at blive instruktør eller hjælpeinstruktør?

Hvis du har lyst til at komme i gang som instruktør eller hjælpeinstruktør i Højbjerg Gymnastikforening, hører vi meget gerne fra dig. Invitationen gælder både forældre, teenagere og voksne. Måske kender du en eller kan anbefale en. Måske har du en idé til en ny holdtype.

Det er lysten til arbejde med mennesker, til gymnastik eller anden træning, og til undervise børn eller voksne, der er det allervigtigste.

Vi tilbyder uddannelse eller videreuddannelse. Der er mange muligheder for en livslang uddannelse i DGI-regi.

Send en mail – så ringer vi dig op for at få en snak, om hvad det indebærer at blive hjælpeinstruktør eller instruktør og hvordan vi sammen kan bygge et uddannelsesforløb op.

Kompetencer for livet

Når du arbejder som instruktør, hjælpeinstruktør eller andet i Højbjerg Gymnastikforening får du kompetencegivende erfaring og uddannelse du kan bruge i både uddannelses- og jobsammenhæng.

Vi laver gerne en anbefaling, du du kan vedlægge, når du skal søge uddannelse og job.

Højbjerg Gymnastikforening | Nagelsvej 1 | 8270 Højbjerg | cvr. 29996865 | Tlf. 86270828 | mail@hoejbjerg.gymnastikforening.dk